Tuesday, September 15, 2009

I TELL YOU!!

you wanna know kan?
now i tell u.. u talk shit behind me..pasal aku xdtg klas,aku x buat keja group and aku ikut org tu org ni sbb tu aku jd mcm ni..hahahaha..
u act like u're my guardian angel..haha
1st, apesal ko nak sibuk pasal aku dtg klas ke, aku x dtg kelas ke..org lain ko x ckp pulak, aku xbuat keja group? aku minta ko x bg kan..ko nak tunjuk yg ko sorg la yg rajin by pointing at other people yg x buat keja..and ko kutuk jg org yg suru ko buat keja tu kan..
aku nak ikut siapa..aku punya pasal la..ada aku menyusahkan ko..melainkan ko yg mnyusahkan diri ko nak amek tau pasal aku..
hey, sedar la.. aku ni bukan nya org baik2..ko nak crita pasal aib aku kat org itu hak ko..
aku seriously x kisah..pernah ko terfikir knpa org yg paling rapat dgn ko pun nak jauhkan diri dr ko.. ko x pernah sedar benda tu.. u want people to care bout ur feeling but u never care bout other people's feeling.. seriously, i didn't expect u do diz to me.. wat kind of friend are you??? haaa!!!!! depan aku fuh...angel baik giler manis berkata2..
hahaha... if u dun satisfied do come and confront me..ok ..
aku tau ko dah byk tolong aku.. and if mcm ni cara ko nak melayan kwn..huhu..
i dare u.. u will lose ur the only friend now..
i know dia pun byk besabar dgn ko..jgn fikir apa yg ko ckp semua btul..
ko x tau hati org mcm mna.. even org buat jahat kat kita, biar la dia puas hati..asalkan kita x buat benda yg sama..
aku minta maaf byk2..halalkan makan minum n ilmu yg ko share ngan aku..
like you told me last nite.. this is my life n aku yg corakkan.. and ko x pyh nak susah2 memikirkan corak apa yg aku patut letak..ok.. im done with u friend..thanks for everything..
maafkan silap dah salah..sempena bulan ramadhan ni aku minta ampun ngan ko kalau selama ni aku x dapat nak penuhkan permintaan ko, x bole nak jaga hati ko, tp tu je la yg aku mampu buat..
SELAMAT HARI RAYA to my "beloved" fren ..

No comments:

Post a Comment