Friday, September 25, 2009

BFF

i miss her damn much..
she never know..

babe, sorry sbb lama x contact.. aku nda pernah lupa ko.. aku ingat ko marah sama aku,
aku takut mau contact ko, aritu aku call ko, ko nda angkat.. aku msg ko,ko nda reply..
mesti ko kecik ati sama aku kan..
babe....
aku sorry sgt2.. semua yg aku pernah buat ko sakit hati, ada yg aku nda crita sama ko,
aku sori sgt k.. aku rindu time high school dulu2.. mcm2 yg kita sama2 kan..
thanks sbb slalu ada bila aku susah.. tp aku nda pernah ada time ko susah.. aku tau aku nda pernah jd kwn yg baik utk ko.. time aku sesat ko tunjukkan jalan.. time aku sedih ko buat aku happy.. ko sentiasa ada d hati aku, dunia akhirat kau kwn aku.. walaupun kita jarang contact tp ko sentiasa ada d hati aku, aku teringin crita byk crita sama ko, tp tiada kesempatan,sorry sbb selalu menyusahkan ko selama ni..

AKU RINDU AMERA DIANA..

No comments:

Post a Comment