Monday, October 5, 2009

the never end story..


aku pun tak tau nak ckp cmna sbnr nya..
apa yg ada dlm kepala otak aku lately ni..aku sendiri confuse..
klu kita dah syg kat org tu..kita sggup bt apa sja utk tgk org tu bahagia kan..
tp dia selalu d belenggu dgn kisah silam ktorg yg mmg menyatakan semua tu salah aku..
tp semua org mampu berubah,aku dah berubah..
aku sedar selama ni aku bodoh,aku x nmpk dia yg syg aku sgt2..
aku dah balik dgn dia tp knapa aku harus d seksa..
aku tau dulu dia terseksa..
aku redha n terima semua yg dia nak buat kat aku supaya aku rasa penderitaan dia dulu..
tp tak cukup lagi ka???
dia selalu tnya..
"kenapa balik dgn dia???"
sbb.. aku ikut kata hati.. aku syg kamoo, walaupun kamoo dah tak syg aku mcm dulu..
harus kah aku terseksa lagi setiap kali dia ungkit pasal kisah dulu..
walaupun sisa2 yg tinggal kdg2 terlihat..
aku ttp akan d persalahkan.. aku ttp akan rasa terseksa,,
tak boleh ka kisah silam dulu di buang jauh..
harus kah aku terus kan..
atau..
aku lepaskan?????

No comments:

Post a Comment